aanmelden


U kunt zich aanmelden via ons e-mailadres of via sms. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om te kijken welke hulpvraag er is en welk behandelaanbod wij kunnen bieden.


Binnen 2 tot 3 weken ontvangt u een uitnodiging voor een intakegesprek. Voor de cliëntenadministratie hebben wij een geldig ID-bewijs nodig, een kopie van het zorgverzekeringpasje en een verwijsbrief van de huisarts. We verzoeken u dit mee te nemen naar het eerste gesprek. Download hier de checklist met de voorwaarden voor de verwijsbrief.


Tijdens het intakegesprek zullen wij gezamenlijk bekijken welke klachten en hulpvragen er zijn. Bij voorkeur communiceert de potentiële cliënt in de taal die hem het meest eigen is. Wij beheersen de Nederlandse Gebarentaal en NmG. Mocht de potentiële cliënt een taal willen gebruiken die wij niet beheersen dan zorgen wij voor een geschikte tolk.


Samen met u willen we zorgvuldig bekijken bij welke hulp u het meest gebaat bent. Soms is daarvoor een tweede gesprek nodig. Dan komen wij vervolgens met een advies en een gericht behandelaanbod voor uw specifieke situatie.